Sunday, May 23, 2010

angan-angan

adeh da spoloh kali padam.dan aku x taw nk mula ayat mcm mna.wateva la. td aku baru abis tgk citer `pisau cukur` ya n i know cerita tuh da lama habis dipawagam dan da berkurun org tgk cita tu, aku baru dapt tgk cita tuh arinih. my point is, kn best klu hidup dalam dunia realiti ini seperti dalam movie or drama, teratur sja. tp setengah org kata hidaup yg teratur nih x best sgt, coz with a little bit of advanture baru kita rasa cabaran dalam idop tu.

tp bila tgk movie or what ever drama mesty dalam hati aku akan kata ` wow best nye, kn best klu aku ada kereta, rumah besar, `wah kn best dpt pkai a whole outfit mcm dlm citer tu , n what so ever . dan kdg2 aku tgk satu citer msty aku akan pretand aku adalah org yg dalam drama tuh, x kira la pelakon utama ka , pembantu ka , extra ka.

dan aku rasa idop or life in a fabulos lane nih mcm best je.


p/s: one day i will be in a dab lane :)

No comments: