Wednesday, March 30, 2011

ok dikau perfect , fullstop

ha skrg duk ada dekal level 1.01 kolej apa yg bakal dibincangkn oleh saya pada ptg yg gloomy nih ? cuba teka ? cuba laaaa? oke si dia yg perfect .

korang pernah jmpa org yg hidupnya terlalu perfect ? dimana tiap kali dia berpakain kena dgn warnanya , sturuktur tubuhnya , rmbut dia dikat atau di sanggul rapi , serta wangi mcm setong botol perfume jatuh atas dia ?aku pernah dan dia buat apa smua org kta ' wahh pndainye awk ', 'kemasnye kerja yg awk buat tu ' dan etc2 dimana di mata smua org dia lah org yg paling perfect . ( sekarag aku rasa aku ulang perfect terlampau bnyk )

aku mula berasa sikap manusia itu terlalu PLASTIK oke , saya ulangi awk plastik sgt, saya x suka org mcm tuh , ok awk plis berubah kerana bnyk org syg awk oke , itu pun klu awk ada perasaan la oke , di sini peringatan ja oke , xda kena megena yg mati . hahah. tuh la ja 

xoxo adie :D

1 comment:

Anonymous said...

i plastik tak u?? heee