Saturday, June 18, 2011

laksa jagus [ janguih ]

hai . tadi msa seronok aku menghabiskan masa dgn laptop aku nih yg sllu menaikkan darah aku setiap kali aku guna ayah aku lalu say `mari kita pergi makan laksa kt balik pulau`dia x la guna bahasa baku sgt .sound mcm tuh la . siap then pergi ngan pakcik usop dan cik dah dan tidak dilupa syatirah . ayahku bawak kereta mcm nk race nih laju gila sbb takot tempat tuh tutup nnty  dah la jalan bukit sumapah aku pening sgtt then smpai la tmpat tu. nama ja tempat tuh `laksa` tp x jual laksa ja . ada jual bihun ti`ng (eh betol ke eja cmni ? pisang goreng , ubi goreng , aiskrim goreng . jadi beramai-ramailah pergi makan kt sana eh*promote 

nma tmpat nih jagus sbb pokok nih ada dekat kedai tu ? -__-
oke anak-anak sapa yg x tahu bawah nih adalah gamba pokok jagus eh daun la tuh :D



nih lah yg aku order kuey teow sup kot . sbb saya bukan pengemmar laksa ye tuan tuan sekalian .sapa nk blnja jgn blnja laksaaaa !



oke ye mari kita beralih ke  gamba seterusnya . dia atas adalah wajah pak amir dan cik gayah ye .mereka adalah ibu bapa saya dan yg pkai baju biru sblah cik gayah tuh adik saya yg degil sgttt ! 



                                     








nih pulok keluarga cik yusuf hamidon . dia atas itu cik usop dan cik dah ye . mereka yg konvoi bersama kami ke balik pulau dan di bawah itu anak mereka yg baru menyambut hari lahir semalam `HAPPY BIRTDAYYY` dan anak mereka yg perempuan sorang lg x da kt png dia blja kt KL .so i buat entry kt sini nk bagi lu makan hatiiiii beb . sapa suruh u blaja jawoh2 . ahahahahahahhahahahah

itu saja update ye . terima kasih baca blog saya . sekian terima kasih

No comments: