Friday, July 2, 2010

2 july 2010-ayin


memadagkn arini x da kelas , aku duk rumah . tgh hari lepas smyg jumaat td smbg ngan ain ngan tiqa guna conversation dlm ym tuh. adoi bru 3 org dah keriau2 mcm gla da. xtaw la klu sepoloh org mcm depa xdgq teros kot.mse tuh tgh down (hanya faza ain sja tahu knapa) nk ajk mmbe kua release tension smua bz , then si ayin mesej dlm fb ,mcm ko tawu2 ja aku nk kua. jnji kua ngan dia kui 5 sbb dia kata bosan duk uma .

aku pn siap la then kua,bwk moto sja pelan2 ingt dia lmbt smpai dan dengan semangat sja lalu jlan jawoh. smpai2 tgk dia keriau2 kol bnyk kali x rety nk pic up kt? aku xsuka angkt kol masa bwk moto la. kang telepas enset mahal . hahaha (sje je)

duduk smbg lama gla x jmpa dia wlaupn duk png skali ,duk dkt2 plak tuh x jmpa. bru jmpa arini. makin tembam dia. comei kot. kalah aku. hahaha.

nah amik kaw, gmba dgn rmbut aku mcm cendawan x kembang*

No comments: