Wednesday, June 30, 2010

30 june 2010

hari ini ada induction week bersama bdk junior di kolej aku. aku dtg awl kot. then jmpa one of the mpp membe dia kta yg laen g mna tah dan bnda tuh x start lg . xpe la, aku tunggu la syuhada ngan ina stg then diorg ajk tros naik atas. naik2 org sumua da adadlm tuh kot. haish. aku dketogerikan lmbt plak. uhuhuh. induction tuh agak seronok la kn. tp mcm biasa la benda yg kita axpect ada x da.

lpas da abis g mkn ngan ina n syu dkt makcik komtar . blk kolej as ussual klas cik wani xda sbb learning kit x dpt lg. so kna la tungu smpai ada bru bole start blja la kot. guess so.

duduk la lepak kt library jap. ngag2 dgq gossip bru,terasa nk mkn sunde cup kt mcd , trun2 kt bwh relieza helmet aku x da kt tmpat aku letak pg td. cari pnya cari x da jgk. syuhada kta tunggu la stg ada org pnjm la tuh. apa da bongok sgt yg nk pnjam helmet aku tuh.

da blk dri bli eskrim masih tidak dtemui helmet ku itu. then suruh bpak syuhada bwk helmet lebih nk pnjam nk blk uma. ingt bole la blk uma awl sbb x da klas kn tp nk kna tunggu bwk dia mai dlm kui 6 jgak arr. tungu2 smbang2 bpk dia dtg kasi elmet teros angkat beg blah x ckp bnyk da.

eeeeee.. geram gla spa yg gatai p*ki la nk amik aku pnya elmet. nk curi pn curi la emet yg mahal2 nih helmet dah dlm pertengahan usia pn ,ai amik jgak ka?BODO betoi.
miss zura suh wt smyg hajat bg buncit perot org yg amik tuh. wow dasyat miss zura kn kn..
nk tgk esk elmet ada ke x .

p/s: thanx syuhada kasi pinjam elmet yah !!

No comments: