Thursday, September 22, 2011

bodoh , bengong sangat

bad dah today . tindakan bodoh dan hampir-hampir memakan diri aku buat ari ini . hari ini bagun tido dgn semangatnya p berjoging ngan nurina then singah kolej kejap sbb nurina ada urusan . turun library haziq ada sorang. sembang ngan haziq ,merepek pasai asaigment then off blik rumah . siap-siap pergi kolej balik sbb nk kna p kolej nk decorate untuk merdeka raya esk . 

ada somethng hapend yang buat aku regrett sangatt selamat tindakan aku tidak lebih dari itu dan selamat banyak kawan ada disamping aku tika tuh dan letcure yang membantu klu tidak rebah la aku kt kolej tuh . ahahaha .thnx to miss yus , miss fara , miss ayuni , miss nana , miss farah , kak nur dan unie . semoga benda nih jadi pengajaran pada diri aku yang tak reti dan tak suka baca paper nih :(

dah habis sesi trauma aku tuh aku cuba tenangkan diri dgn buat bunga untuk merdeka raya tuh , siap juagak bunga aku hasil bantuan zura si pemotong kertas yang koyak2 dan haziq yang mengikat-ikat . lambat jugak la siap decorate kt level 4 tuh kolej dah nk tutup kami duk ada lg kt atas tuh ,nasib baik siap jugak tidak esk kena mai awai la gayonyoo . hehehe . 

ohh tak sabarnya nk makan ketupat dan rendang eskkk . wuuuueeeeeeiiii !

1 comment:

qwert. said...

hee. kesian adie. muka pucat gilaaa hari tu.