Tuesday, September 27, 2011

take this as a word

aku ada seorang kawan nih dia nih skrg nih dah buta sbb cinta .kononya la kn . sampai jalan pun langar abis dinding semua jd mmg aku anggap dia buta la bila si jejaka idaman kalbu hati dia ada dekat ngan dia . tp sedih laki tuh dah tingalkn dia tetapi masih berkawan ( nih bagus sbb masih berkawan ) setelah perpishan yg tragis tuh kawan aku nih ckp dia bukan ada feeling pun kt laki tuh. laki tuh yg terhegeh kt dia *konon bajet hot la niih ? 

lepas sebulan or 2 or lebih aku dapat taw yg dia still ada hati kt laki tuh . oh oke xpala dikaw bertepuk la sebelah tangan wei . setelah kawan aku nih di brainwash oleh orang sekeliling dia , dia telah bertekad nk lupa lelaki ini . macam2 cara dah dia buat untuk lupakan lelaki nih tetapi mungkin caranya x efisyen dan lelaki tu masih segar ada di kepala otak dia tuh .dan meyukarkn dia untuk teruskan hidup kerana setiap benda dia akan teringat lelaki itu . bagi aku mungkin cara kawana ku tuh salah la . dia nk lupa tetapi duk selalu ingat dan mencari lelaki tuh . 

oh bukan nk bersifat kejam disini ya . hanya untuk menasihati sikit , cuba lihat keliling awak ramai orang dah menasihati dan cuba untuk sedarkn anda tetapi ? sendiri pikir jawapan . mungkin awak akn cakap "hello bukan mudah nk melupakan orang yg pernah kita sayang" tp kita kena lupa dia jugak  sbb dia dah x sayang kita lagi :)