Sunday, June 27, 2010

bersalah :(

arinih aku terasa amat bersalah pada parent aku
pg td. tlg mak aku masak cholate for cake aku salah pkai magkok.
then dia bising,
ptg g PC fair bli printer :)(sonok gila vavi , hahaha)
then da blk kna la susun furnutire dlm umah
untuk letak prnter tuh.
ada la satu almari nih mak aku suh angkat
tah cmna kaki almari tuh sngkut aku p tolak dgn skuat aty!!
smpai kaki dia patah. , hahahahah, gla kuat aku.
then kna marah lg ,
rasa bersalah kot almari tuh jdi senget sebalah.
pngil pak aku tlg wtkan.
masa first trial tuh dia x stabil.
then second dia stabil then dia rumtuh,
(msty org bawah rumah ingt gempa bumi hahaha)
so dsbbkn itu tgan ayahku cedera
kua abis urat wana biru , thanx god x patah.
klu x aku menyesal x sudah2

then ayah kata `printer pnya pasai , haiiisssh`

dan aku dari dlu org kta perosak sgala bnda baru , arghhh x bole terima!

No comments: