Friday, June 11, 2010

semalam

semalam terjadi satu kjadian yg x penah aku byg akan terjadi.
aku nk g tesco ngan family aku. aku g naik moto coz dorg ada knduri aku x nk ikot.

then masa bwk moto tuh dkt nk smpai blatan kt RESCAM tuh. ada la satu moto nih kua pastu dia ludah,klu kt jln x pa. nih kna kaki aku! FUCK! geram gla. aku jerit la kn sbb marah pnya pasai. pastu org yg bodo tuh ikot aku kt tepi duk jerit2 `AKU DAN MINX MAAP KN DUK WT TEROK APA!
aku mlas nk bergadoh sbb apa. dia lain bangsa dgn aku.so nnty dia pngil geng2 dia aku cmna? kering sorang2 kt situ. tp mmg takot gla aku masa tuh. dia himpit2 moto aku smpai nk jatuh. selamat aku pemandu yg berhemah.
msa kt tesco abg aku tnya apa jd. aku mls nk cita sbb apa meluat gla ngan org bwk moto tuh. so STUPPPPPIIIIIIDDDDD!!!!! tp mmg freeky gla muka dia.

p/s: ya ALLAH jgn la bg aku jmpa dgn org mcm tuh lg. minx simpang sgt2.

No comments: