Saturday, June 26, 2010

bilik oh bilek !

selama ini aku masok bilik msty tension.
sbb? adik2 aku suka menyemakkn bilikku.
smpai x larat nk kemas
dan aku pn menyepahkan juga.
smlm ikot ayah g kedai frame.
jmpa satu cermin pnjng.
sja gedix2 kta mau.
tup tup dpt,
yeeaaaa!
oleh sbb da dpt
kna la nekad nk kemas bilik
kang bos tuh kata
`aku beli cermin kta nk kemas bilik x kemas pn`
ala2 la dia akan ckp kalau x kemas en.
so aku pn mengerahkn segala tenaga aku seorag2
diesebbkan abg aku deman dia x mmbntu,
adik aku yg sekor nih mmg x rety2 nk tlg aku
smpai nk kna keriau2 pn x mai tlg jgk.
start kui 12 kot smpaila ptg pn mejelma
dan YEEEEAAAAAAAA!!!!!
aku BERJAYA mengemas bilik aku.
dan nmpk agak kemas la.
then miza mesej ajak g keja.
aku x p la. terlelap plak.


p/s: ingat nk print gamba aku kat kt dinding. hope so.

No comments: